Thursday, April 7, 2011

Kan.

Kan bagus ...


Kalau aku ingat apa yang aku nak tulis. Mungkin apa yang aku tulis tu akan membantu orang-orang di Jepun yang menggunakan Google Translate untuk translate terjemah blog aku.

Mungkin dapat membantu Gaddafi sedar yang dia sepatutnya berhenti bunuh orang dan tentera asing yang kononnya nak membantu Libya.

Mungkin jugak post yang aku lupa ni dapat membantu aku dapat followers yang banyak walaupun aku tak paham function follow-me-mollow ni.

Jom jadi serius kejap.

Sekarang ni  sea level kadar air laut? semakin tinggi kan. Apa kata kita kalau kita tukar air laut yang masin tu ke air laut yang boleh diminum. Macam apa yang dilakukan dekat Asia Barat sekarang ni. Dia orang mungkin guna heat untuk panaskan air tu jadi steam stim wap air pastu dapat laa kita minum kan. Apabila jadi wap, mesti laa ada tekanan kan. Jadi, gunakan laa tekanan tu untuk hasilkan tenaga elektrik.

Kos mungkin tinggi tapi baik cuba buat kajian daripada buat loji nuklear yang walaupun banyak kebaikan tapi keburukan dia bapak laa dahsyat.

Di samping dapat kurangkan air laut yang semakin tinggi, dapat hasilkan energy dan dapat jugak hasilkan air yang boleh diminum. Aku tak tau sama adadekat ke jauh ea? mende ni boleh dibuat atau tidak.

Bersambung kepada benda yang aku nak cakap tadi.

Herm.

Aku nak cakap apa ek?

Aku tak ada idea nak tulis apa sebenarnya. Kalau ada idea banyak dan best kakak aku yang tengah baca blog ni mesti dengki pulak. Jadi, daripada aku memutuskan silaturrahim di antara kakak aku dan adik dia yang memang sudah terjalin semenjak kecil lagi mungkin kerana aku ni memang hensem. Aku tamatkan dengan nyanyian yang kalau korang jadi jiran aku mesti korang dengki punya.




Senyum itu sedekah, jadi jangan senyum kat orang kaya.

4 comments:

  1. haha,
    nuraini rasa,kalau nuraini jadi jiran talib,mmg jealous punye..or,maybe dah takde masalah terjaga awl pagi sbb mesti tido nyenyak punya.^_^

    ReplyDelete
  2. Haha. Berapa ringgit aku kene bayar utk pujian tu.

    ReplyDelete