Thursday, December 30, 2010

Kenyang.

"Dah kenyang ?"

"Dah !"

"Okay. Mari kita mulakan sesi soal jawab kita."

"Tiba-tiba rasa dahaga pulak. Jom minum."

"Tak payah nak mengada. Okay. Soalan pertama. Apa yang memotivasikan anda, penulis blog yang amat laa tak terkenal tapi mantap bergaya untuk membuat blog ni ?"

"Sebab Avril Lavigne suruh."

"Owh. Apakah hubungan anda dengan Avril Lavigne ?"

"Herm. Saya rasa jawapan paling tepat adalah stalker tetapi mesra."

"Macam mana cara Avril Lavigne memotivasikan anda untuk membuat blog ni ?"

"Masa saya tengah stalk dia, tiba-tiba dia perasan. Pastu dia jerit. 'Woi. Takde life ke. Buat laa blog ke apa.' Jadi sekarang ni saya dah ada life."

"Owh. Sekarang ni Avril dah tak kisah laa kena stalk dengan awak ?"

"Entah laa. Dah lama tak stalk dia."

"Kenapa pulak ?"

"Sebab sekarang ni saya dah ada life. Owh. Satu lagi sebab saya tengah stalk Hayley Williams."

"Owh. Kenapa pilih nama 'naked people can't enter' ?"

"Sebab saya tak nak bagi kucing saya masuk blog ni."

"Herm ?! Okay."

"Bila sesi bergambar nak bermula ni ?"

"Owh. Terlupa nak beritahu. Sebenarnya sambil kita bersoal jawab, ada kamera tengah ambil gambar secara candid."

"Shit ! Saya tak pakai make-up lagi."

"Jangan risau. Takde orang baca pun majalah ni."

"Nasib baik."

"Okay. Nanti kita buat part 2 pulak."

"Baik. Saya tunggu sambil posing kat sini."

"Cameraman dah bla sebenarnya."

"Chet."




 


*yup. aku mengarut.

No comments:

Post a Comment