Friday, December 31, 2010

Mat Rempit Itu Mungkin Gay. Part 2.

Tiba-tiba.

Motor tu U-Turn balik. Sah. Mat rempit ni memang boleh read mind. Aku sambil rasa gabra, ada laa jugak rasa bangga sebab aku ingatkan dalam cerita Heroes je ada mamat yang boleh baca minda ni. Tapi aku ada jugak laa rasa kecewa sebab aku nak jumpa mamat Jepun yang boleh stop masa tu. Tapi dapat jumpa dengan orang yang can read mind pun boleh laa. Aku pun cepat-cepat pikir yang mat rempit ni baik sebab dia kan boleh baca minda. Bijak tak aku ?

Sambil aku pikir yang dia baik tu, tiba-tiba dia berhentikan motor dia kat sebelah aku. Dia pun tanya aku.

"Eh. Adik nak pergi mana ni ?"

Adik ? Petanda tak elok ni.

"Nak pergi kedai jap. Nak beli senapang something. Kenapa tanya ?"

"Owh. Abang nak mintak tolong boleh tak. Abang kena cari tiga orang untuk diurut malam ni. Adik nak kena urut tak ?"

Aku kalau ada camera memang aku dah tangkap muka aku terkejut. Mungkin siap camwhore dengan mat rempit ni lagi kot. Tapi aku takde camera.

"Erm. Takpe laa. Terima kasih ea."

"Boleh laa dik. Abang urut kat sini. Boleh ?"

"Tak yah laa. Macam pelik pulak."

"Jangan cakap macam tu dik. Abang siap bagi adik RM 20 lagi. Nak ?"

Shit ko ! Walaupun aku short on money, takde laa aku terdesak sangat nak duit. Kucing aku ada laa.

"Takpe laa. Cari orang lain laa. Saya kena pergi ni. Lapar gila."

Bapak tak bestnya alasan.

"Okay. Takpe laa dik ea. Abang pergi dulu."

"Erm ? Okay."

Aku dengan penuh kepelikan berfikir seribu macam perkara.

Apsal aku masih berdiri kat sini ?

Apsal dengan mat rempit tu ?

Dia gay kah ?

Ke dia bisexual ?

Wait. Aku kisah pasal dia buat apa ? Makan lagi best. Lalu aku teruskan perjalanan aku. Kalau kucing aku berhadapan dengan situasi tadi mesti dia dah setuju. Dia tu memang mata duitan. Tak percaya tengok Facebook dia.









*kisah ni memang betul. Kalau mat rempit tu ada baca blog ni. Kucing saya sedang menunggu anda.

No comments:

Post a Comment